Året er startet godt med en givtig og hyggelig generalforsamling i dag den 13. januar 2024, hvor vi bl.a. talte om ALT dét, vi har skabt i Spiritismens Trossamfund i 2023. Dette omhandler både:

– Alle vores arrangementer – både i Aktivhuset Olsbækken, i København samt digitale møder på tværs af landet og Norden

– Foredrag og undervisning for gymnasieklasser

– Foretaget ritualer i form af spiritistiske vielser, konfirmation som livsvelsignelse samt andre personlige, skræddersyede livsvelsignelser

– Uddannelse af nye Spiritismens Formidlere, så vi nu er 5 personer i trossamfundet, som kan foretage spiritistiske ritualer i Danmark

– Masser af nye podcasts – både via vores helt egen podcast-kanal (takket være Gitte Vilsøe Jensen) og ligeledes ekstern produceret, hvor vi er blevet inviteret til at tale om spiritismen

– Egenproduceret lydbog af bogen “den åndelige virkelighed” – indlæst af forfatteren

– NOTA indlæser bogen “den åndelige virkelighed” til gavn for ordblinde og synshandicappede

– Gennemførelse af to nye hold i vores “Akademi for åndelig læring og udvikling” – både inden for det mentale og fysiske medieskab

– Produktion af nye bøger, som snart kan udgives, takket være private donationer fra vores medlemmer.

…og så har vi fået nye Rådsmedlemmer i dag, hvilket du kan se her på vores hjemmeside: www.spiritismenstrossamfund.dk/kontakt/

Vores Råd, som bistår bestyrelsen med frivilligt arbejde, består nu af: Freia Silke Østergaard Forsberg, Gitte Vilsøe Jensen, Jens Schødt, Karin Louise Rønskov, Leah Cecilie Holbek, Linda Zille og Merete Østergaard Christensen – TAK for jeres store engagement til gavn og glæde for alle vores medlemmer og gæster, som besøger os!

Følg med i vores aktiviteter her på vores hjemmeside (Kalender 2024): www.spiritismenstrossamfund.dk/2024-2/

Og lyt til vores gratis podcasts her: www.spiritismenstrossamfund.dk/podcast/

Samt vores “Akademi for åndelig læring og udvikling”: www.spiritismenstrossamfund.dk/akademiet-for-aandelig-laering-og-udvikling/

Vi glæder os meget til at ses i vores uundværlige fællesskab i 2024